![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hejsan alla!!!
Har i dag söndag blivit medlem på sysidan, detta skall bli kul o spännande ![]() och åter sy på min maskin Designer SE (husqvarna) Nu har jag blivit jättesåld på att sy lapptäcken!!!! Är nybörjare. har prövat lite småsaker, men vill nu testa ett täcke, eller en väggbonad, har införskaffat en linjal som heter SnS (square in a square) som enl utgivaren skall vara så lätt så, men när linjalen kommer så är det massor av olika intruktioner på engelska, klarar väl språket ganska bra, har någon på sysida erfarenhet av denna teknik?? Vill inte bara sy ihop ruta för ruta, lite mera "jobb" vill jag göra!!! Har någon av er sytt lapptäcken på Disigner SE.?? På tal om något helt annat så bor jag i Påskallavik i småland nära havet och jag ska tala om att det STORMAR rejält här just nu!!! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:18.