![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bubbeltrubbel!
Skulle bli glad om någon visste vad det var för del på min 1 nålsskyttelsömsmaskin!
Den har funkat perfekt framtills två veckor innan jul! Då började den sy jättefult, det blev stora tussar på avigsidan som ibland fastnade i mataren. Igår bytte jag spole och spolkapsel till undertråden samt trädde om övertården tre gånger, och den slutade sy tussar, men den syr fortafarande inte fint på avigsidan, det blir små bubblor efter ett tag och sen syr den några fina stygn innan det upprepas! Jag tror att detta har med trådspänningen att göra, så jag vrider och vrider åt båda hållen medans jag syr men inget verkar hjälpa. Någon som kan tyckas veta vad det är? HJÄLP! Tack på förhand ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:27.