![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Få en kappa uppsydd
Jag har förälskat mig i en skinnkappa som ser ut så här: http://beastankar.blogspot.com/2006/...er-kp-mig.html (mer info om den finns på länken i inlägget). Den sys upp efter ens egan mått så i så fall skulle jag ta den lite större så man får plats med tjocktröja odl under.
Nu får jag höra från alla "när skall du ha den", "tänk på att du bor i en småstad och jobbar i en annan småstad" osv osv. så jag tvekar. Då kom tanken "hmm man kanske skulle få en likadan uppsydd i ett grafitgrått ulltyg/vadmal". Men grejen är den, var hittar jag ett mönster och vad kan det tänkas kosta att få en sådan uppsydd. Jag är tokkär i modellen och vill så hemskt gärna ha en men tvekar som sagt om skinnvarianten. Någon som har ett humm om vad det skulle kunna tänkas kosta, var man kan hitta ett mönster. Kanske finns det tom någon här som är villig att hjälpa mig? Bor själv i Boden (jobbar i Luleå) men är i Stockholm i jobbet lite då och då. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:06.