![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Varför är det så här?!
Händer detta bara mig eller är saker nu förtiden så oerhört dåliga?
På sista tiden har mitt hem införskaffat en ny symaskin, en tv, en skrivare och en mp3-spelare. Kul borde man tycka och i viss usträckning är det ju så, men... Alla saker utom tv har visat sig vara trasiga! Skrivaren hade en inbyggd scanner som låste sig, vilket gjorde att det inte ens gick att skriva ut. Symaskinen, ja den är ju en historia för sig själv som finns i egna trådar i detta forum, men fungerade gjorde den ju inte. Å nu det senaste, en mp3-spelare fick man när man fyllde år. Den gick på vad jag brukar kalla ett "freestylebatteri" och skulle spela 40 timmar innan man behövde byta batteri. Det första funkade i alla fall i ett par timmar. Kanske var det ett dåligt batteri som följde med? Näe, tror inte det för batteri nr två fungerade i 20 min. Är det bara jag som helt enkelt inte klarar av tekniska saker? (Jag arbetar som någon form av datatekniker så det borde inte vara så...) ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:56.