![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Val av nybörjaroverlock
Hej,
Jag har blivit sugen på att köpa en overlock. Jag vill kunna sy snygga tröjor i mjuka tyger och slippa klippa kanter. Har ingen erfarenhet av overlock och undrar såklart vad jag ska välja. Köper helst en begagnad maskin och vill inte ha enklast möjliga, samtidigt som jag inte kommer att utnyttja en massa finesser. En stor fördel om maskinen är lätt att lära sig, eftersom sömnad tyvärr bara är hobby. Jag har Platinum 950 för mina andra sybehov och vill gärna fortsätta med Husqvarna. Finns det nån modell där Platinums tillbehör (pressarfötter etc) passar? Vilken Husqvarnamodell är det som alla klagar på, Huskylock 936? Heter alla Huskylock? Jag har kollat sysidans recensioner men behöver mera hjälp. Tacksam för alla goda råd! Hälsningar Helen |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:32.