![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
#1 |
|
|
Eva ZigZag Import - hjälp
Hejsan! Jag lyckades fynda en underbar Eva ZigZag Import på Pingstkyrkans Second hand
Det satt en lapp på maskinen som informerade om att tillbehören skulle finnas i kassan. När jag kom för att plocka upp den dagen efter så fanns plötsligt inga tillbehör, de letade men hittade ingenting bakom kassan. Jag bestämde mig för att köpa maskinen ändå, då det går att ersätta pressarfot för dragkedja och jag har tillgång till spolar och de flesta andra tillbehör via mitt arbete. Dock är jag bekymrad över att jag därmed inte fick någon manual, vilken jag misstänker att de måste haft och tappat bort då maskinen var trädd och testad på plats. Det finns många liknande maskiner från den eran och det går såklart att pussla ihop det mest basala, men jag skulle behöva veta vilka rattar och spakar som är vilka på maskinen då det ändå finns väsentliga skillnader, i alla fall på de maskiner jag hittills kunnat hitta. Är det någon vänlig själ här som har kunskapen jag efetrsöker och skulle kunna hjälpa mig? Och om inte, är det någon som har tips på vilken manual som är allra mest lik? Observera att Eva ZigZag och Eva ZigZag Import ser olika ut! Tack på förhand! |
|
|
|
| Taggar |
| eva zigzag, eva zigzag import, manual, zig zag, zig zag import |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:57.

Det satt en lapp på maskinen som informerade om att tillbehören skulle finnas i kassan. När jag kom för att plocka upp den dagen efter så fanns plötsligt inga tillbehör, de letade men hittade ingenting bakom kassan. Jag bestämde mig för att köpa maskinen ändå, då det går att ersätta pressarfot för dragkedja och jag har tillgång till spolar och de flesta andra tillbehör via mitt arbete. Dock är jag bekymrad över att jag därmed inte fick någon manual, vilken jag misstänker att de måste haft och tappat bort då maskinen var trädd och testad på plats. 

Trådad visning