![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
|
Jag skulle kontakta en återförsäljare av ditt symaskinsmärke.
De borde ha möjlighet att hjälpa dig. Jag har handlat på Ebay många gånger t o m köpt växthus från USA och det har funkat jättebra. Tullen har skickat med inbetal- ningskort för momsen. 25% på köpesumman.Då det överstiger 500 kronor. En del ha skrivit att de inte skickar utomlands, dem har jag tagit kontakt med och berättat att de skickar bara som vanligt paket, debiterar mig högre belopp för frakt och förtullningen sköts av tullare i Sverige. Inga som helst problem har det varit. Du kan även kolla vad som finns i Europa. Sök på olika språk, använd google translate för översättning. Är det ett EU-land tillkommer det ingen moms, det ingår i avtalen mellan länderna. Läs igenom vad säljare har fått i betyg av sina köpare. Ta dig tid. Det finns många fina symaskinsbord ute på marknaden. Fanns att köpa även i Sverige på 50-talet. Mamma hade ett sådan som försvann någonstans. Tyvärr |
![]() |
![]() |
Taggar |
symaskinsbord försänkt |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:45.