![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Medlem sedan: aug 2015
Inlägg: 24
|
Carl,
menar du att den är "gjuten/svetsad" ihop med maskineriet så att man kan inte ta bort den gröna kroppen och komma åt delar inuti? Hur är det tänkt så fall att byta ut remmen eller andra delar på insidan? Trodde att de gamla maskiner var genomtänkta och lätta att reparera. Och nu verkar det vara engångsgrej ju ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:49.