![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jaha... Min dotter fick nu med sig overlocken som hon fått i present för en tid sedan. Jag sa att hon fick ta den först när jag köpt en ny... och det skulle jag ha gjort vid det här laget men ibland blir det inte som man tänkt sig.
alltså står jag utan overlock!!!!!!!!! och gudars... vad jag inser hur mycket jag använder den egentligen... så här sitter jag så och håller på att bli galen när jag försöker sy elastiskt på min janome 6600... tjohoooooooo vad det böljar sig på alla tänkbara håll. Visste inte ens att det kan bli så buckligt... Om det är en inställning som inte testats så har den sannerligen gömt sig väl.. Jag har ju aldrig använt "de falska overlocksömmarna) Så för nu, har jag gett upp... har förstört mitt arbete på grund av att jag inte kontrollerat sömmen på tygets andra ledd... hur i tusan lyckades jag med det?? för att jag är van vid att overlocken gör det utan för mycket djävelskap. borde kanske mixtra med undertrådspänningen... men nu är jag så less.. 6600 gurusarna vad säger ni om mitt nederlag? Jag borde väl få min maskin att göra snygg falsk overlock i elastiskt lite tunnare interlock... är det sorg jag känner? ![]() En ny overlock ligger och lurar i framtiden... suck.. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:21.