![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
#15 |
|
|
Den va 1-fas när jag köpte den
Riktigt fynd, betalade 1000 kr för den, + en service för ca 300 kr. Fyndade även en gammal Juki overlock för 500kr, farbrorn som servade industrimaskinen åt mej blev riktigt impad att jag fått tag i en sån så billigt :P (och jag hade förut inte heller plats, men jag å sambon skaffade en trea, så nu har jag ett helt eget syrum med bord efter tre väggar, stor bokhylla och massa plats )Japp, får ringa runt å hoppas jag hittar nått =) Hehe gittes har jag bara hunnit till en gång men herregud va mycket det fanns! |
|
|
|
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:23.

Riktigt fynd, betalade 1000 kr för den, + en service för ca 300 kr. Fyndade även en gammal Juki overlock för 500kr, farbrorn som servade industrimaskinen åt mej blev riktigt impad att jag fått tag i en sån så billigt :P (och jag hade förut inte heller plats, men jag å sambon skaffade en trea, så nu har jag ett helt eget syrum med bord efter tre väggar, stor bokhylla och massa plats
)
Trådad visning