![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#39 |
|
![]() Intressant kundrecension med svar från stoff och stil. Bra information för den som beställer via postorder: inga ögon synar ditt tyg, bortsett från stickprov.
Kundrecesion av Susanne 23 januari 2012: "Vävfel Vävfel upptäcker jag själv och påpekar i butiken. När jag handlar på postorder är det den som klipper mitt tyg som ska vara observant. Merarbete att skicka tillbaka och därför ändrade jag min första ide." Svar från stoffochstil.se den 23 januari 2012: "För att kunna hålla våra låga priser har vi maskiner som klipper tygerna. Vi klipper 500 order per gång (ca 2500 klipp). Det görs stickprov med jämna mellanrum. Därför kan vi ibland missa fel. Vi ersätter returporto." Inget dom talar om på hemsidan direkt. Kanske självklart för dom som storföretag, men helt klart inte för alla kunder. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:09.