![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#22 |
|
- Saxar,saxar,saxar! Stor tung, mellanstor, lång(för pappersmönster), kort, liten (för trådar), en speciell för sånt som "förstör" saxar. Och så ett par till, för att jag alltid ska ha en i närheten
![]() - Massor av synålar av alla sorter och symaskinsnålar likaså. - Syring (det är som en fingerborg utan topp, används av skräddare, och man slipper svettas om fingret). - Medicinsk stygnborttagare ( för att sprätta med 10 ggr snabbare) - Måttband med cm på ena sidan och inch på andra. - Besticklåda i trä, eller en korg, att lägga ner trådrullar och annat under arbetet.. - Låda med många småfack (plast fr ClasO) för pressarfötter. - Mina vänner symaskinerna ![]() - Gammeldags skrivbordslampor, såna som har metallarmar med spiraler, och går att rikta hur som helst. Så jag ser vad jag gör! - En skräddarkrita och en blyertspenna. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:52.