Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2011-03-25, 22:22   #1
MELLANDELEN MELLANDELEN är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2007
Inlägg: 131
Fabric.com

I måndags tog jag äntligen mod till mej och skickade efter 2 olika tyger från Fabric.com. i USA. I dag på fm ringer dom från UPS och vill att jag ska betala in importavgift på 261:-

Det var ju inget annat att göra än att betala. Hon säger att det ska levereras i em. Jag blir jätteförvånad att det har gått så fort.

På em ringer en ny tjej och vill att jag ska betala 261:- för importavgift för ett paket från USA. Jag berättar att jag redan har gjort det och att det måste har blivit fel.
Hon frågar om jag har fått något kvitto på mailen från den första betalningen.
Ja det har jag fått. När jag kollar referensnumret med henne så är det inte samma nummer.

Min tanke är då att företaget har skickat tygerna i 2 paket.

Efter några timmar kommer mitt paket som utlovat.

Döm om min förvåning när jag öppnar det och det inte är mina tyger som ligger däri.

Är det någon som har varit med om något liknande????


Ursäkta att det blev så långt.
MELLANDELEN är inte uppkopplad   Svara med citat
 

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons