![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sytillbehör för nybörjare
Hej!
Jag är rätt ny i ämnet och har precis beställt några handböcker i sömnad för nybörjare. Helst av allt vill jag lära mig sy kläder, till en början. Om några dagar kommer böckerna fram och jag vill självklart kunna sätt igång med själva arbetet så fort som möjligt! Så jag undrar lite vad man bör ha hemma förutom uppenbara saker som tråd, spolar, tyger, dragkedjor, kardborreband och sådant. Jag känner inte till några sybutiker där jag bor och jag tycker även det är bekvämt att beställa över nätet (blir heller inte lika många impulsköp ![]() Blev medlem här för någon dag sedan och har kollat runt en del, det finns så många här som är fantastiskt duktiga! Skulle bli väldigt tacksam över era tips! ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:20.