![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Någon erfarenhet av dessa symaskiner?
Hej!
Jag är ny här, men jag skulle vilja be er lite om era erfarenheter med dessa symaskiner: Brother DS-210 Husqvarna Emereld 116 & 118 Singer Confidence 7463 & 7465 Jag vill kunna sy i alla slags tyger från stretch,stickat, paljetter till jeans och kanske läder, kommer att sy kläder. Min förra maskin (kommer inte ihåg namnet) strulade jättemycket (tråden trasslade hela tiden och nålarna gick av så fort man höjde farten) och det tog bort det roliga med att sy. Vill helst inte ha samma huvudvärk igen, så jag behöver VERKLIGEN råd om vilken av dessa maskiner jag ska välja. Har inte några symaskinsaffärer här för att testsy såvitt jag vet. Om ni har andra maskiner som ni vill tipsa om som klarar av det mesta, så skriv gärna. Jag vill helst att den ska vara datoriserade. Den behöver inte ha så många sömmar, men ett krav är knappnålssöm. MVH /Jaquelen |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:50.