![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hjälp med namn!
Hej!
Jag skulle behöva lite hjälp med att komma på ett namn. Jag tillverkar smycken och väskor. Ska nu börja sälja smycken till en butik och behöver då ett namn (som mitt företag då med kommer att heta, när jag kommer dit). Jag vill ha något lite klaschigt, som berättar vad jag gör osv. Inte bara mitt namn, typ Anna design (som säkert redan finns). Vill ha något som täcker in både smycken och väskor, då jag förhoppningsvis kommer att sälja väskor också. Jag gillar verkligen namnet jag har på min blogg (www.accessoeramera.nu), jag tycker verkligen att folk ska accessoera mera, älskar accessoarer! Men kan man använda det som ett namn för min design? Är det för krångligt/långt? Har kollat bolagsverket och finns inget sådant namn reggat idag. Hjälp önskas! ![]() /Anna |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:54.