![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hantverkshus
Tänk vad tiden går fort!
Jag har inte varit inne på sysidan sedan den 3 april i år. Varför då? Jo, därför att jag och 2 damer till har startat ett hantverkshus här i min hemkommun. Det har inte funnits något ställe där alla duktiga hantverkare, som finns runt om i stugorna, kan visa sina alster och sälja dem, Vi öppnade den 17 april och det har rullat på ordentligt i sommar.Vilken härlig respons vi fått. Nu börjar det lugna ner sig så vi kan andas och planera för hösten och kommande julförsäljning. Den goda försäljningen gör att jag inte hinner sitta vid datorn och läsa alla inlägg på sysidan. Detta är vad jag hinner idag. Kanske återkommer jag inom några dagar eller någon vecka. Symaskinen pockar på uppmärksamhet. Ha en skön höst allihop Barbro ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:26.