![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Måste få skriva av mig...
Blev så himla irriterad nu när jag satte på min dator. Hade fått ett meddelande i min gästbok på min hemsida där det stod att jag var oprofessionell och att jag ljög i min blogg. Jag hade gjort en beställning på 3 plagg, när jag väl var färdig med alla plaggen så fick jag inget svar att beställaren....Jag har ändå skrivit 4 mail till henne om att hon inte var nöjd så fick hon tala om det men jag fick inget svar. Jag tycker jag har gjort vad jag har kunnat.
Jag blev så besviken att jag beslutade att man endast skulle få beställa kläder ur min kollektion, ingen specialbeställning alltså då det samtidigt tar lång tid att göra mönster till varje beställning. Samt så måste jag ju försöka sälja dessa plagg som jag sytt till henne men inte fått svar eller pengar ifrån. Jag skrev detta i min blogg. Är jag då verkligen oprofessionell? Jag tycker ju inte det. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:15.