Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2010-03-05, 17:14   #20
Memmel Memmel är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2010
Inlägg: 184
Men herregud! Så kan man väl inte behandla sina kunder! Hade de inga handfasta råd att komma med?
Jag har ju också problem med min maskin, men personalen i butiken är hittills bra att ha att göra med, även om det tar för lång tid att få hjälp.
Jag har, trots det, tagit kontakt med konsumentvägledaren i min kommun för att ha lite kött på benen om det skulle bli bekymmer. Det är ju alltid bra att känna till sina rättigheter. Dessutom har jag bestämt mig för att begära att vi går igenom maskinen tillsammans och att vi använder de tyger som jag syr i. Men först måste jag ju få veta om det är dags för reparation eller om de bedömer att det är handhavandefel...
Vi kan väl hålla kontakten - även om det inte är samma maskin så kan man ju ha nytta av råd som man får ändå.

Hälsn. Anette
Memmel är inte uppkopplad   Svara med citat
 

Taggar
pfaff coverpro

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons