![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Underbara tyger!
Supersnabb leverans!
Idag kom min hög av underbar velour från www.mjukatyger.se Beställde den igår så det var verkligen snabb leverans! Superfin kvalitet känns det som (har ju i och för sig inte tvättat den än). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
TACK!
Tack för tipset, nu blev jag supersugen på att beställa lite ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag beställde lite tygprover utav dom i förrgår, och idag låg det i brevlådan!!
Jättefin kvalité, skall definitivt beställa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Mina tyger kom också idag! Jag hade ordernr 4!
![]() Kalasfina - ska bara tvättas först nu också. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hade också beställt tyger som kom idag. Så fina och så mjuka!! Toppen!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Kul att det är flera som handlat därifrån och tycker om dem. Kan ni inte visa bilder sen vad ni gjort av tygerna?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Obs färg på marin velour från Mjuka tyger!
Mjukatyger fick nog mycket att göra efter att ryktet spridit sig här på Sysidan...Min beställning tog en vecka! Fast det är helt ok det också för en tygleverans. Varning dock: jag beställde den turkos och marin randiga velouren + enfärgad marin och turkos velour. Den turkosa färgen stämmer, men den marina enfärgade är inte alls samma färg som den marina i det randiga tyget. Den enfärgade är mera åskmålnsblå, färgåtergivningen på hemsidan är nog korrekt. Men jag lät lura mig av orden. Tja, sånt händer, inte värt att skicka tillbaka för. Kvaliten känndes skön annars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Det känns som 70's när jag var liten o hade min tokfavvo munktröja med långa mjuka kedjorna o det var nåt varmt chockladbrun o vita radiga mönster... O lite mörkt äggula byxor och hot-röda regnstölvar o frillat som vit bomullsstuss.... rätt lilla snygging på den tiden.. Sprang runt Mariatorget park...
Det måste ha varit velourplagget. Barn älskar dom. Gode tiden från barndom ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:06.