![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag ska köra till Andersson & Hjalmarsson i slutet av September tänkte höra ifall det är någon här på sysidan som är intresserad av att jag agerar ombud till dom
![]() Tygprover finns att se i min blogg: www.amdadesign.blogspot.com under rubiken Tyger Skicka ett mail om du är intresserad amdadesign@gmail.com /AMDA |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Iiiiihhhhhhh....vad är det du säger???!!!
Kan du tänka dig att "köpa ut"!!! ![]() Sprang genast över till din blogg men alla bilderna fungerade inte. ![]() Fick bara upp samma bild fast jag klickade på olika "tygbalar". Har du sett något randigt i vinrött/aubergine? Den röd-svarta randiga är ju intressant också. http://www.kalika.se/oldwww/KA/nyabilder/6i400.gif |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ok ska se om jag kan fixa det
![]() vinrött i randigt har jag nog inte sett men den svart/röda är ju skitsnygg den med har den själv här hemma hihi Prova att klicka på bilderna där det är tygprover för de ska funka... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
hmm... är det en grossist eller? *nyfiken*
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Andersson & Hjalmarsson är tillverkare av velouren kaskelott som bla KalleK använder sig av. De säljer tyger i deras lilla fabriksshop som bara har öppet vissa dagar sen har de tyvärr ingen postorder eller nått sånt.
Då jag bor i närheten så brukar folk vilja att jag handlar till dom när jag ändå har vägarna förbi. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vad kostar tygerna?
Jag är intresserad, ska bara kolla in vad du har på din blogg... Var ligger det här stället? Kram Anna-Karin |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag blir så nyfiken på var Andersson & Hjalmarsson har sin butik. Roligt att se så fina tyger som du har på din sida.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ulricehamn!
Andersson och Hjalmarsson ligger i Ulricehamn. Tror att de har öppet torsdagar.
Alldeles i närheten ligger även fabriksbutik för Sandbergs tapeter och tyger! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Saxat från mailkonversation med A&H:
"Har du vägarna förbi Ulricehamn är du välkommen in, ring före. Vi kan öppna butiken under kontorstid, annars har vi öppet butiken tisdagar och torsdagar 14 - 18. Observera att tisdagen 16 sept. är butiken stängd." Mvh /Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
Citat:
Priserna ser ut så här: Enfärgad och Randig 130:-/m Prickig eller tryckt 190:-/m Ekolggisk 190:-/m Bredden på tyget är 180cm så det är ju lite bredare än vanligt... sen är ju kvaliteten helt underbar den ser lika fin ut tvätt efter tvätt. Har ett par byxor som är sydda i denna velour de är använda till 3 barn och de ser fortfarande ut som nya ![]() De som är intresserade får gärna skicka ett mail till mig så får ni mer information bara för ni får mailet är det inget ni binder er med. /AMDA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Tänkte bara påminna de som vill beställa sista dag för beställning är den 22september
/Amandha |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
HURRAAA...jag har bestämt tyger, skickat beställning och betalat! Nu ska jag bara sitta dregglandes framför brevlådan och vänta!
Tusen tack till dig Amandha som erbjudit mig den vänligaste handlingen i år (okej bortsett från närmaste familjen då)! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Hej Amandha!
Lustigt att du ska till A & H på torsdag, jag har aldrig varit där förut men fick ett tips förra veckan och ska oxå åka på torsdag ![]() //Jeanette Senast redigerad av JanderDesign den 2008-09-21 klockan 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Ja, det hade varit jättekul men jag jobbar till 16.00 och åker från Borås då...så jag e inte i U-hamn förrän kanske 16.40
![]() Senast redigerad av JanderDesign den 2008-09-21 klockan 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:40.