![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Dyr Delivery från England?
Jag fick email från www.sewingmachines.co.uk, för jag frågade om jag måste betala 35 pund ändå. Jag vill beställa bara 3 pressfötter.
Svaret: The P+P charge for small items that can be posted to Sweden is 3.00gbp. Please place your order online and we will only process the payment for gbp35.00 plus gbp3.00, gbp38.00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
öööö ja du
detblev u billgare så eller hur?? (NOT) det måste ju vara något fel!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
När man beställer därifrån står det per automatik att frakten är 35£ när man genomför köpet. Sen när de skickar så debiterar de den riktiga summan för frakten och den är inte särskilt hög för små saker. Det lönar sig ändå att beställa små saker därifrån.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det var inte så att de tre pressarfötterna kostade £35 tillsammans för så förstår man ju vad han skriver?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Delivery var 35 pund!
Ett problem är att betala med mitt kort så det dras av 35 pund ändå. Pressfötter kostar 30 pund. Det blir totalt 65 pund plus 3 pund. 68 pund då! Fattar du nu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
jag fattar inte vad han menade egentligen. vad jag uppfattade så 35 pund plus 3 pund o 3 st fötter 30 pund = 68 pund..
missförstod jag??!? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Re: öööö ja du
Citat:
Jag vågar inte att köpa med mitt kort för det dra av direkt... uhmm.. Hur gick det med när ni köpte små saker från den butiken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Vad skumt.
När jag köpte min maskin därifrån så fick jag ett sånt där smalt kortterminal-kvitto som man ofta får när man betalar i butik. Jag skulle TRO att de kan välja hur mycket det kan dra från ditt kort men inte mer än det du har godkänt. Jag gissar nu men även om du OKar £35 i frakt så kommer han inte att dra det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Pengarna dras inte från kortet förränns de skickar varorna. Då väljer de också hur mycket de ska dra i frakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag läser det som att pressarfötterna kostar 35 pund ihop och så 3 pund för p+p (postage and packing). Totalt 38 pund.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Aha, P&P! Ja okej. jag fattar nu.. min engelska är inte alltid bra...
Tack för du rättade till. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:57.