![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Uppdatering av MC300E
Jag upptäckte att det finns en uppdatering till Janomes MC300e för ett tag sedan o laddade hem den , men jag har inte vågat lägga in den på maskinen än. Tänkte jag skulle höra om någon annan har uppdaterat sin maskin. Har just nu version 1.10 Denna skulle vara till version 1.11 verkar vara på engelska.
Vore tacksam om någon kunde tala om hur det fungerar o så. Den kommer från Janomes sida tror den är norsk. Kramis Anki |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag har lagt in den, la den på kortet och startade maskinen med kortet i, sen var det klart. Var uppmärksam på at de design som du själv sparat i maskinen försvinner så du måste spara dem på ett annat kort först och sen lägga in dem på maskinen igen. De design som finns i maskinen från början (janomes) de försvinner inte utan endast de som du själv sparat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:41.