![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Trikåsnedslå?
vart hittar man det... verkar inte vara så mycket variation på det här... eller har jag bara inte hittat det???
tittar man nära så är det lite ribbat... sitter ofta som avslut på ärmar och halsringningar... på barn kläder...och t shirts på vuxna... hmm och min dotters snuttefiltar som börjar bli ganksa utslitna så jag tänkte fixa några nya innan de gamla går ur tiden och de nya hinner vinna hennes gillande... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har köpt trikåsnedslå hos min pfaff återförsäljare hon hade det hemma...sen om du har företag så kan du köpa det på swlogent
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag brukar göra egen genom att klippa 5 cm brett band (helst i muddväv), i och med att det är trikå så behöver man inte klippa på snedden för att behålla elasticiteten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
det vart ju smart!!!
och så får man i den färg man vill ha!!!! kanon!!! tack
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:41.