![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Uppgradera till broderenhet?
Jag har en Husqvarna Quilt Designer. Är det någon som vet om man kan få en broderenhet till den?
Jag har inte den som heter II utan bara Quilt Designer.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kolla på baksidan av friarmen (precis där den övergår till at blii "symaskin", så att säga). Sitter det en lite lucka där i plasten?
Om det sitter en lucka där så kan du förmodligen sätta dit en broderenhet, men sa dom inget om det när du köpte den verkar det skumt. Få av dom ombyggbara maskinerna är speciellt fantasktiska (utöver det vanliga, alltså. Bra är dom ofta) på dom vanliga funktionerna och dom säljer ofta mycket tack vare just borderenheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag frågade inte efter det när jag köpte maskinen, då ville jag absolut inte ha det. Men nu har man ju börjat snegla lite...
![]() Kollade på bakisdan av maskinen, men ingen lucka tyvärr. Jag får helt enkelt fortsätta att sy "vanligt" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:43.