![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Lördagsfräckis
Hur man förklarar utan att förolämpa
En gamling på 98 år gjorde sin årliga läkarundersökning. Läkaren frågade hur han kände sig. -Jag har aldrig mått bättre. Min fästmö är 18 år, är gravid och väntar mitt barn. Inte så dåligt..... eller hur doktorn? - frågade gamlingen Läkaren funderade en stund och sade: - Låt mig berätta en historia för dig. - Jag känner en jägare som aldrig har missat ett tillfälle till att jaga. Men, en dag placerade han av misstag, sitt paraply på ryggsäcken istället för geväret. När han var i skogen stod plötsligt en björn framför honom. Han tog paraplyet från ryggsäcken, siktade på björnen och , PANG!!! Björnen föll ned och var död . - Ha, ha, ha..... Det är inte möjligt, skrattade den gamle. Det måste ha varit någon annan jägare som sköt björnen. - Just precis, svarade läkaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ha ha hi hi!
Den var jättebra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hi hi hi ja allt är inte som det ser ut att vara alltid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Den va bra!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Övriga familjen tycker nog jag är lite knäpp, jag sitter ofta och skrattar högt framför min lilla dator, som nu...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:02.