![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Dessa kvinnor (för att väga upp den om män)
Blev ju lite skriverier efter jag lagt ut sanningen om karlar, så för rättvisans skull lite om oss kvinnor. Så ta det för vad det är: LITE ROLIGT!
Kvinnor över 50 får inga bebisar; därför att de skulle lägga dem nånstans och glömma bort var. Ett av livets mysterier är hur en 2 kg-låda med godis, kan göra att en kvinna går upp 5 kg i vikt!?! Min hjärna inte bara vandrar iväg ibland - ibland lämnar den mig totalt. Det bästa sättet att glömma dina problem är att gå i för trånga skor. Det bästa med att leva i en liten stad är: när du inte vet vad du gör så vet nån annan det. Ju äldre du blir, desto svårare är det att minska i vikt - därför då har din kropp och ditt fett blivit verkligt goda vänner. Just när jag vant mej vid gårdagen, så kommer idag. Ibland tror jag att jag förstår allt - sen återfår jag min medvetslöshet. Jag gav upp jogging när mina tights gneds samman och satte eld på mina strumpbyxor. Konstigt!!! Du hänger in nånting i din garderob för ett tag, sedan krymper det 2 storlekar! Smala människor irriterar mej!!! Speciellt när de säger saker som: "Du vet, ibland glömmer jag äta". Numera så kan jag glömma min adress, mammas mellannamn och mina nycklar. Men jag glömmer aldrig att äta. Man måste vara en speciell jubelidiot för att glömma äta! En vän till mej blandade ihop sina Valium och p-piller. Hon fick 14 barn men hon bryr sig inte speciellt. Problemet en del kvinnor har - de blir helt upprörda av nånting och sen så går de och gifter sej med honom. Jag läste den där artikeln som sa att typiska stressymptom är: Äter för mycket ....... impulsköp ...... kör bil alldeles för fort. SKOJAR DOM?!? - det här är mina tankar om en helt perfekt dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja men det är ju nästan så att man känner igen sig, är ju 55+. kramar från Ingrid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ojojoj!
På pricken! och ändå är jag "bara" 36... Tur att jag har minne i telefonen o barn som kan hitta den för mig när den larmar om vad jag ska komma ihåg! Funderar på att önska mig ett större minne i julklapp! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
ja, den där mobiltelefonen. Jag tror jag får ta och ringa min nu och se var jag har den. Om jag har något batteri kvar i den vill säga
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jisses va jag känner igen mig...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja, nog känner jag igen mig, är också 55+. Meg, åhh vad det är roligt det är att läsa dina inlägg. Vi behöver få fnittra lite den här mörka årstiden, och bra för hjärnan är det också!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack, blir så glad varje gång Du skrivit nåt nytt.Hoppas Du fortsätter.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Följande historia fick jag mej tillsänt häromdagen och jag skrattade gott.
"Visst är kvinnor smartast!" Häromkvällen följde jag med mina väninnor ut för en "helkväll med tjejerna". Jag sa till min make att jag skulle vara hemma vid midnatt, "Jag lovar!" Nåväl, timmarna passerade och margueritorna slank ner alldeles för lätt. Omkring klockan 3 på morgonen begav jag mig hemåt, ganska packad. Precis när jag klev in genom ytterdörren satte gökuret i hallen igång att gala 3 gånger. Snabbt som ögat, då jag insåg att min make förmodligen skulle vakna till, gal jag ytterligare 9 gånger. Jag var ganska stolt över mig själv över att ha kommit på en sådan snabb lösning (trots att jag var stupfull), för att kunna undkomma en förmodad konflikt med honom. Nästa morgon frågade min make mig vilken tid jag kom hem, och jag svarade att jag var hemma vid midnatt. Han såg inte arg eller sur ut. Pust! Jag klarade mig denna gång! Sedan sa han "Vi behöver ett nytt gökur." När jag frågade varför, svarade han "Ja, igår kväll gal göken i gökuret tre gånger, sedan sa den "Oh Shit", gal 4 gånger till,harklade sig, gal ytterligare 3 gånger, fnissade, gal två gånger till och sedan snavade den över vardagsrumsbordet och pruttade." ps För att förtydliga så är jag inte "jag" hihi ds |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Men jag tror jag dör... jag önskade verkligen att denna "jag" verkligen var jag. Skulle behöva en sån helkväll, men får nöja mig med era underbara historier!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
trevligt med lite skratt innan sängdax
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
skratt
Ett gott skratt förlänger livet.
Den var braaaa. Inga-Lill |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Ojojoj vad bra de var!!
Skrattade så högt att både min man och mina barn kom och undrade vad det var som var så kul!! De skrattade också gott när de hade läst dessa. Tack så mycket! Kram Anki |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Hur man ser att det är tjejmiddag
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:08.