![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej där snälla forumister
Är det någon som vet var man kan få tag i ripsband i olika bredder och färger ? Jag har letat på nätet men bara hittat Myrins i Göteborg, som jag ringt till, men det var ett begränsat sortiment dom hade. Hoppas ni har bättre koll än mig ![]() ![]() Krille |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Knapp-Carlsson i Gbg, har ju ett VÄLDIGT stort sortiment.....borde väl ha ripsband också...
Själv har jag bara hittat svart och vitt i olika bredder i "min" sybehörsaffär. LYCKA TILL!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Om du har företag eller känner nån som har företag du kan beställa igenom så ger jag tipset SWELOGENT de har olika bredder och färger även randiga.
Länk hittar du bland länkar här på sysidan. /Bellatrix |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Stoff o Stil har ripsband 15 mm och 38 mm i olika färger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
Tyvärr finns inte SWELOGENT bland länkarna här. Du får gärna skicka länken om du har. ![]() Krille |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tänkte bara berätta att vad jag vet så kan man inte se på nätet vad Swelogent har,jag handlar av dom till skolorna jag jobbar på.Man måste ha deras katalog.
Anette |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
![]() Man kan inte se vad de har på deras hemsida men man kan beställa katalogen därifrån. /Bellatrix |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:57.