![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ny här
Hej!
Jag har precis blivit medlem här. Jag älskar att quilta men är nybörjare på det. Jag heter Anette, är 55 år och bor i Södertälje. ![]() Vildljung |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Anette.
Välkommen hit! Här finns massor att lära. Det finns en sökfunktion överst under länkflikarna. Den är bra att använda om man undrar över något. Och förstås kan man fråga också. ![]() Anne-Marlen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej och välkommen hit! Här finns en riktig guldgruva med mycket skoj att läsa och en massa bilder att inspireras av.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack både Anne-Marlen (samma som ordnar med crazy post card?) och Bodil. Jag har fastnat vid datorn för att gå igenom alla flikar och kolla inlägg. Jag som har så mycket att sy och bråttom är det också.
Vildljung |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja visst, samma Anne-Marlen
![]() Datorer är ett elände, de stjäl mycket tid men ger också massor av inspiration och kontant med likasinnade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Så rätt så, Anne-Marlen. Vilket vackert namn du har förresten.
Nu har jag gjort så långt med min hjärtebonad att jag sprayat lim på underdel, mellanvadd och topp. Det är första gången jag testar limspray så det ska bli spännande. Sen ska jag quilta. Och sy i knappar. Och sy dit en lukkekant. Och göra hängare på baksidan. Sen ska jag bara förpacka i ett fint paket och skicka ner till Varberg. SEN är jag klar ![]() Anette |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:51.