![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Undertrådsspänning på Husqvarna Platinum 730
Är det någon som vet hur man kan ändra undertrådens spänning på Husqvarnas platinum 730? Jag vet att man "inte ska behöva göra det", men någon sa mig någon gång att det ändå går. Jag skulle vilja testa eftersom jag tycker raksömmen ofta inte ser bra ut på undersidan. Särskilt om jag använder lite kraftigare övertråd ser det ut som att undertråden blir alldeles för hårt spänd och ligger som ett streck...
Mycket tacksam för tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag har liknande problem med min elna, dessutom öglar sig undertråden ngt enormt så det trasslar sig.
Men för att svara på din fråga: min kan man iaf med en pytteliten mejsel vrida underspänningen åt olika håll. jag har testat detta och alla möjliga kombinationer av övertrådsspäningar utan att det löst sig. är det ingen som vet vad det kan bero på elr hur man löser detta? - är det maskinen det är fel på (även om jag starkt misstänker att jag missat att tänka på ngt)? för bara några dgr sen var det inga såna problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:23.