![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Ipoden är ju (i mitt tycke) den enda mp3-spelaren som är snygg, och jag har inte haft nåt problem med musik som inte går att delas ut, eller att min dator blir knasig om jag pluggar in min Ipod.
Använd winamp till att spela upp musik istället för iTunes, och ha inte ipoden ikopplat mer än nödvändigt, enda gången det behövs är ju för att fylla p med ny musik afaik. Behövs den laddas upp plockar man fram laddaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Hehe, ja alla är vi väl olika...
Och formade från olika håll - jag som är i reklambranchen svär såklart vid min Ipod.=) Jag tycker ju både att den är överlägset snyggare, mer användarvänlig och har aldrig haft problem vare sig med att använda Itunes som musik-bibliotek eller att inte kunna dela ut musiken till andra (vilket Ipoden ju faktiskt inte tillåter av den enkla anledningen att det faktiskt är olagligt...) Men som sagt, smaken är som baken =) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:08.