![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Janome och belysning till salu - Nu vet jag varför
de flesta janome handlare har belysning till salu
jo för att det är så himla dåligt upplysta arbets ytor i symaskinerna.. har man köpt en janome gillarman nog priset o funktionen o så blir man galen när man inte ser nåt o då köper man förhoppningsvis en lampa oxå... ibland är det bra med för mycket tid, man kan klura ut livets hemlisar vinkar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ahh.. ja det var ju en fyndig affärside. Med tanke på att när jag sist frågade på mässa vad den billigaste ottlite lampan kostade var 600:- så är det ju rätt fyndigt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har en Ottlite, men ingen Janome. Jag köpte lampan för att jag blir tokig när jag inte kan se färgskillnad på olika sytrådar på grund av belysningen. Jag tycker för övrigt att det är tråkigt att tygaffärerna inte har sådana lampor, det är alltid lika jobbigt att hitta rätt trådrulle när man inte vet hur tråden matchar tyget i dagsljus.
Fast det är väl bra att jag köpt lampan för jag funderar på att köpa en Janomemaskin och om den belysningen är så dålig så kan det vara bra med lampa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Måste fråga vad är en ottlite för något ( en lampa eller) Kram Karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
En Ott-lite är en dagljuslampa, den gör att man slipper bländas när man tittat på färger så det blir lättare att se färgnyanser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:11.