![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hur redigerar man kommentarer?
Det finns redigera-knapp, men det händer igenting när man trycker på dem. Hur rättar jag en kommentar där jag t.ex. stavade fel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Redigera-knappen fungerar bara när man tittar på listan med senaste kommentarer, eller tittar på listan med sina egna kommentarer, och jag tror dessutom att man har bara 15 minuter på sig att redigera sedan man skrev kommentaren. Men det är som du säger, den fungerar inte när man tittar på själva bilden... så det är väl en liten bugg ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
admin
|
Jennifer skicka mig länken till sidan där du vill få det fixat så ordnar jag det åt dig, skriv till: ulindh@sysidan.se
/Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det var ingen speciell sida, utan mest en fundering varför det inte händer något när man trycker på knappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
admin
|
Ok jag ska be Christer kolla på detta vid tillfälle, nu är det ju bara sina egna kommentarer man kan redigera så har man inte gjort någon kommentar så ska det inte hända något när man klickar på redigeringsknappen.
/Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Men så här då:
Jag skriver en kommentar en på bild som X har lagt upp. När jag har klickat på registrera röst/kommentar ser jag att jag har t.ex. stavat fel. Då klickar jag på redirega-knappen bredvid min felstavade kommentar. Ingenting händer. Jag gör detta direkt efter att jag har skrivit det + att det är jag som har skrvit den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
admin
|
Ok jag ska be Christer kolla på detta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
admin
|
Nu borde det funka bättre. Jag har också utökat tiden man har på sig att redigera kommentarer och inlägg i forum till 60 minuter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Wow! Tackar!!
En blomma som tack för supersnabb hjälp (som alltid på Sysidan). |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:52.