![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
varför
startar man en sådan här sida om man intesjälv är delaktig??
inte orkar svara på mejl, inte hjälper till att redigera när man blir ombedd, eftersom man inte kan redigeravissa saker själv?? Super besviken på sysidan!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nä nu tycker jag du är orättvis. Vad är det som hänt med tanke på att du skriver så här?
Jag har mejlat till moderatorerna några gånger och alltid fått svar. I bland så kan det ta lite tid men det är väl inte konstigt. De har ju andra saker att sköta. Sysidan är ju något de driver vid sidan om och man kan väl knappast ställa som krav att de ska sitta framför datorn jämt. De har andra jobb att sköta och dessutom så måste väl även de ha semester emellanåt. Nä du får nog förklara varför du är så upprörd för jag begriper inte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
mailat
till dem varför jag e besviken. tycker det räcker!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Men om du inte tänker berätta här varför du är besviken så förstår jag inte varför du startar denna tråd överhuvudtaget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
tack
för hjälpen!
jo jag skrev för att kanske någon annan moderator skulle se att något är fel, eftersom kontaktpersonen inte varit tillgänglig.. dydligen hjälpte det då en annan moderator varit inne o läst tråden, dock utan att reagera okontakta mej... Då jag själv varit moderator för en förening, så anser jag att är man själv i behov av ledighet så omdirigerar man trafiken såa... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ah ha då förstår jag, det var mest din formulering som gjorde att jag inte riktigt fatta
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:41.