|  | 
|  | Nyheter |  |  | Artiklar |  |  | Bloggar |  |  | Forum |  |  | Bilder |  |  | Annonser |  |  | Recensioner |  |  | Länkar |  |  | Kalender |  |  | Medlemmar |  |  | Din sida |  |  | Om... |  | 
 Bevakningar
 Bevakningar    Inställningar
 Inställningar    Sök i forum
 Sök i forum    Forumregler
 Forumregler  |  2004-02-09, 19:29 | #1 | 
| Medlem sedan: jan 2004 
				 |  Vad göra när tyget är snett? Vad gör man när tyget (det nyinköpta ) är sned. Hur man än drar och sträcker på det så visar det en tendens att dra åt fel håll. Är det bara jag som råkat ut för detta mysterium?? Mvh Margareta  | 
|   |   | 
|  2004-02-10, 17:33 | #2 | 
| Medlem sedan: nov 2003 
				 | Hej. Jag skulle klaga och begära pengarna tillbaka.   Tråkigt men man ska inte behöva få sådan tyg. /Anne-Marlen | 
|   |   | 
|  2004-02-10, 18:31 | #3 | 
				 | 

Vad är det för material och vad kostade det?
			 Jag skulle göra som ovanstående tipsar: klaga och be att få pengarna tillbaka, men är det ett "billigt" tyg får man kanske reäka med att tillverkningen inte är sådär superpreciserad, man får i regel det man betalar för så att säga.... Men gå tillbaka och hör vad de har att säga i butiken, allt utom möjligtvis underlakan, kräver ju att man kan lägga ut mönsterdelarna "trådrakt" och det är ju rätt svårt om trådarna går lite på skrådden... Lycka till! | 
|   |   | 
|  2004-02-10, 19:34 | #4 | 
				 | Jah har råkat ut för det när jag bla. köpt lapptäckstyger i bomull. Affärerna har små färdiga tygbitar, ordnade i nyanser (ökar försäljningsmöjligheten) Dessa tygbitar är ofta ihoptejpade så när man kommer hem och vill sätta igång, upptäcker man att tyget är snett.Man har kanske betalat 40.- för tygbiten så man åker kanske inte in till affären för att klaga, men jag lovar.. nästa gång jag kommer till affären skall jag klaga ( om det nu skulle löna sig) Tack för alla tips Margareta | 
|   |   | 
|  | 
		«
			Föregående ämne
			|
			Nästa ämne
		»

| 
 |  | 
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:27.

Linjär visning
 Linjär visning