![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Väva med garn?
Kan man väva med garn eller göra något annat roligt för att få ihop till tex ett armband med garn.
Inte vänskapsarmband, det förstår jag mig inte bara på hur man gör. Har en pärlväv hemma, kan man göra nåt med?Förslag på nåt? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Javisst kan du väva med garn på en pärlväv, göra ett armband t.ex. blir säkert väldigt fint. Kul idé!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hur gör jag? Försökte igår, men det blev bara konstigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
väva med bickor
i skolan fick vi testa på att väva med brickor, superkul!!
Sök på brickbandsvävning på nätet. väldigt enkelt å så himlans roligt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Oj, det såg spännande ut! Fast jag tycker inte det såg så himla enkelt ut.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Sökte visst på fel först. Hittade tyvärr inga sidor om hur man gjorde brickbandsvävning. Ska definitivt till biblioteket och kolla om de har någon bok.
Fast tyvärr har de väldigt få sådana böcker här.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag ska kolla upp om jag har någon beskrivning på det. Jag har en bild i mitt album på ett band jag gjort i brickbandstekniken.
Vi fick lära oss det på universitetet, å man behöver inte köpa dyra brickor, går lika bra att tvätta ur ett mjölkpaket å använda det =) Mitt band syns inte så väl, men här är länken: http://www.sysidan.se/albums/viewpic.htm?ID=28004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Åh, blir ju jättefint! *vill vill*
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:23.