![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Behöver få tag på rosa babycord/eller mycket smalspårigt manschester!! Verkar inte vara möjligt...(det är säkert för att jag letar efter det)...
![]() är det någon som har sådant liggande eller vet vart jag kan hitta det ska passa ihop med det här Marimekko tyget ![]() nån som vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Stoff och stil har smalspårigt manschester i rosa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Men när jag kom dit så har det utgått ur sortimentet... de letade även i Danmark!!! suck...
![]() gissa om jag ångrade att jag inte köpte det då det fanns... men då behövde jag ju inte det!!! ![]() Tack för ditt tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej
Jag har en liten bit liggande,jag är inte säker på hur mycket men jag kan kolla upp det i morgon. Hör av dig om du är intresserad Mvh Mariette |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
thohoooo
hör du av dig... när du kollat!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har finecord manchester i ljust rosalila om det kan funka. Svårt att veta med nyanserna på en bild. Om du är intresserad så kan jag skicka över ett tygprov.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
saer det ut som skulle passa?
om du tittar på tyget jag har på bilden? fast jag är intresserad av allt rosa babycord så om du skickar mig ett mail på sarimaria.anderberg@telia.com så kan vi komma överens!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:42.