![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Åh herregud, nu ska vi se. Jag är född i Nyköping, sen blev det Dalarna och sedan Västra Frölunda (Gbg), Lindome, Mölndal på fyra adresser och nu bor jag i Vallda (Kba). Vi kommer att flytta igen när barnen flyttar hemmifrån om några år. Då är huset för stort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Sisådär 10 gåger har det blivit. 10 år är det längsta jag bott någonstans, både som barn och vuxen.
Tur att man flyttar då och då, så det blir lite utresnat i förråden! För jisses vad fort man fyller upp dem igen!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Jag är mitt i en flytt just nu, detta blir min tredje flytt, på ca 2,5 år.. Bodde i samma hus (med mamma o pappa) till aug 2005, då fick jag min första etta inne i Göteborg.. Sen i nov 2005 flyttade jag ihop med min pojkvän utanför Växjö... Och nu är vi som sagt mitt i en flytt, ska flytta möblerna på lördag till en tvåa mitt i centrala Kristianstad!
Sen blir de nog att vi stannar 2 år i Kristianstad och sedan flyttar vi oss antingen till Halmstad eller till Göteborg, så jag oxå kan få bo nära min familj! (min pojkvän e ifrån Kristianstad!) Men de beror ju på hur de blir, dels med jobb och dels mellan oss.. Ingen idé att spekulera i framtiden.. Särskilt inte när man e 21 tycker jag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Jag har undrat hur det gått för dig med lägenhet, skönt att det verkar ha ordnat sig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
Citat:
![]() Till trådskaparen; Jag har flyttat 13 gånger, och jag har bott på Tjörn, i Ljungskile, i Trollhättan, i Uppsala, i Jönköping (veckopendlat kan man säga) och ett antal ställen i Göteborg och nu bor jag tillslut i Partille. I princip alla flyttar har varit i vuxen ålder. Hoppas få bo här ett tag till och vi har precis fått bygglov till en liten utbyggnad... Jippie! Senast redigerad av mariatherese den 2007-03-21 klockan 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Jo, de löste sig riktigt fin faktiskt.. Hade iofs ingen chans på en "vanlig lägenhet" men de fanns ju direkt lägenheter där de va först till kvarn, oavsett poängstatus ^^ Så vi har fått tag i en tvåa (som e större än våran nuvarande trea) MITT i centrum
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:27.