![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Knyppeldyna och broderier
Har gjort om min hemsida och lagt ut en beskrivning på hur jag gjorde min knyppeldyna. Jag har också lagt ut några broderier som jag stygnsatt.
http://mnmhouse.com/sytt/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vilken rejäl dyna du har byggt. Jag har en vanlig och en Christinadyna som jag köpt för länge sen men nu använder jag mest frigolitdynor. Gjorden en med rulle av simdyna för en tre år sen, halsduken sitter fortfarande kvar på den av div anledningar men nu har jag tänkte göra klar den.
Får vi se dina knyppelalster sedan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack. Smart med rulle av en simdyna! Sitter nålarna stabilt i den?
Jag skall erkänna att jag inte är någon flitig knypplare - och därtill nybörjare. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja jag tycker nålarna sitter stabilt, simdyneplasten eller vad det nu är är faktiskt riktigt stadig men om det håller i många år vet jag inte. Men det är ju enkelt att göra en ny dyna om man behöver.
Ska blir roligt att se din spets sen. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:22.