![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Här är en till som alldeles kommit av sig, jag väntar på att sylusten skall komma tillbaka. Jag brukar virka och brodera också men kommit av mig med det också. Knyppelhumöret har också kommit av sig. Huga, jag låter alldeles hopplös!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
skönt att höra att andra också drabbas av den konstiga sjukdomen ``inspirationsbrist``. när jag ännu hade min gamla symaskin som jag var mest rädd för att skulle gå sönder när man använde den
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
sylust
det var skönt att läsa att flera har drabbats av syolusten , sitter här och blänger på symaskinen och mitt halv-tillklippta lapptäcke, tyckte i dag att nu, nu skall jag sy lite, men satt på datan istället, sitter här vid datan i stället och läser att flera har drabbats av syolusten
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
Citat:
Till trådstartaren: Jag har insett att jag pysslar som bäst om jag mår bra. Flera misslyckade projekt i rad tär på inspirationen. Gör något busenkelt så blir det skoj igen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:37.