![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Var precis ute och kollade posten och såg att nya stil&stoff katalogen kommit.:D Jippi! Inga problem med hur man ska tillbringa kvällen med andra ord....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Inte i min postlåda
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag är lite besviken, tycker att höstens katalog var bättre...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Inte i min brevlåda heller
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag fick också den idag!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Fick den också idag! Kul!
Men jag blev också lite besviken, jag tycker också att höstens katalog var bättre. Men...alltid roligt med en ny katalog! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag tycker tvärtom att den här var bättre, dessvärre var det klar brist på gröna tyger. Jag är glad att jag beställde crepesatin i grönt redan förra året för ett projekt jag ska göra nu, eftersom det verkade vara borttaget den här gången.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Jag blev också lie besviken, hade hoppas på mer tyger och kreationer till vårens balklänningar.
Någon som vet var man kan få tag på snygga mönster till balklänningar.? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag har inte fått den.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
På deras hemsida stod att den skulle komma denna veckan eller nästa. Du får nog din i början på nästa vecka. Se det från den ljusa sidan- du har hela nöjet framför dig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Nu har jag också fått katalogen från stoff o stil. mycket att titta på, helgen räddad. Karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
I dag kom den till mig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() nää ingen till mig heller
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Har oxå fått den, lilla Felicia(6 mån) får nog lite nya kläder till sommaren tror jag eftersom jag tyckte den innehöll fina trikåtyger i fina mönster och färger,(älskar randigt).+ bra barnmönster i nya Ottobre som passar till.Ser fram emot mysstunder i min lilla stuga.
Kramar Doris L |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:02.