![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
sökning
Jag saknar att inte kunna söka bland länkarna. Ibland vet man inte riktigt under vilken kategori man ska gå in på under länkarna så en sökfunktion även där vore mycket trevligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du har ju den det står :sök i alla forum: då behöver du inte veta var just det du söker finns. det kommer upp flera diskutioner. För tidigare fanns ju inte dom olika forummen, så vissa saker kan ligga presis var som hellst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har inga som helst problem att söka i forumet. Det är bland länkarna jag har svårt att hitta ibland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag saknar också den funktionen, har efterlyst den förut.
Men tyvärr inget resultat.. Här är den diskussionen: http://www.sysidan.se/forum/showthre...&threadid=3461 Skulle vara skönt att kunna söka efter det man behöver istället för att kolla igenom alla. Senast redigerad av Linblomman den 2007-01-26 klockan 08:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Förlåt Monika, läste slarvigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:07.