![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
|
OK Monika, då skickar jag min adress till Bibbi så hör jag av mig till dig när jag fått paketet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
Fungerar bra för mig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
Hej Bibbi!
Har du skickat trådarna ännu? mvh Sari |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
Hej !
Som jag skrev bor jag på en liten ort. Drygt 2 mil till Bussgods i Nyköping. Både mannen och jag jobbar på orten. Har döttrar som åker in varje dag med skolbussen. Kan inte riktigt kräva att de skall forsla in massa kartonger tråd åt mamma ![]() Försöker också vänta in att så många som möjligt betalat. Imorgon fm skall vi besikta bilen då blir det av. Då lastar jag bilen full ![]() /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
Ahh.. tackar för rapporten om när du skickar iväg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
[FONT=century gothic]Vilka underbara rullar
![]() Kommer säkerligen vilja beställa även nästa gång du ska köpa trådrullar från det stället.[/FONT] |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
Sytråd
Tack Bibbi för tråden den var verkligen fin och skärmattan var exakt den jag ville ha.
Doris |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
Tack Bibbi för tråden och att du tog dig omaket att packa och skicka och dona med det här. Ska ta itu med trådar och sömnad efter begravning som stundar.
//Tua |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
Bibbi, har du skickat mail? Har varit utan Internet i drygt 3 veckor, och när jag väl fick tillbaka det var alla mailboxar överfyllda, så jag kan ha raderat av misstag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
Hej Åsa!
Ja jag har mailat dig. Skickar det igen. mvh Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
Och pengar är nu på väg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
Nu är all tråd skickad.
Hej allesammans!
Igår lämnade jag en stor rulle med tråd och annat, idag lämnar min dotter sista lådan tråd till bussgods. Nu har jag inga rullar kvar (bara mina egna förstårs) Kul det här, massa kontakter och trevliga mail. Tack allesammans! Kändes llite tufft med så många rullar i min lilla ateljé, bifogar en bild. Ha nu en riktigt trevlig helg, hösten är här, det är helt ok att sitta inne och sy, Äntligen! ![]() /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
Tack Bibbi för ett jättejobb!
Vi är nor alla mycket nöjda med trådarna. Ha det gott! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
Så bra då. och Tack själva föresten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:43.