![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Provrumsångest
Hejsan alla.
Är det fler som, precis som jag, har provrumsångest. Jag skulle prova en baddräkt idag och förstår inte varför man ska bli så ful i just provrum. Jag känner mig apful och svettig i dessa små utseendemässiga tortyrkammare. Usch. Är det fler som känner likadant? Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Inte är det ngn dröm att entra ett provrum. Blir både blek och får konstig form, svettigt och trångt och luktar ibland illa. När det är kö är det ännu värre...Tacka vet jag öppet köp!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja usch och fy. Särskilt jobbigt med BH provning. Jag måste alltid ta in massor av BH och prova. Har jättesvårt att hitta bra BH. Vill ju inte ha såna där strutiga Madonnabröst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tips är att uppsöka en riktig bh-butique och låta personalen springa och plocka. Är bra service och de ser direkt vad man behöver för storlek. Har massor på lager så man kan ställa alla möjliga krav på spets, axelband, färg, form, båge eller inte.
KAnske kostar det lite extra, men det lilla extra är värt massor i längden. Man är nöjd med inköpet och de billigare i halvdålig kvalitet från HM eller Lindex ligger långt in i garderoben. (Köpte en för 800kr en gång och den använder jag fortfarande efter 6 år. Syns knappt att jag använt den. Varje gång jag har den på mig känner jag mig extra lyxig ![]() Underverket i Borlänge är att rekommendera. Eller Bornevings i Borås. Det finns säkerligen andra bra butiker runt om i landet också. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Fin InUnder är en annan affär med personlig service vid BH-inköp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:39.