![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Knapp-meny.. svår att tyda
Jag har gjort samma misstag på denna sida ett flertal gånger nu och börjar bli lite smått irriterad.
När en diskussion/tråd sträcker sig över en sida finns knappen för "nästa sida" inte längst ner till höger, som det brukar vara på ALLA andra sidor som jag besökt, utan lite mer difust på vänster sida. Istället ligger knapparna: "Föregående diskussion" "Nästa diskussion" till höger.. vilket gör att jag trycken (av vana) på knappen "nästa diskussion" för att komma vidare till sida 2 i diskussionen. Det har hänt att jag skrivit ett långt svar på en viss fråga och sedan postat iväg detta.. och upptäckt att mitt svar hamnat på "nästa diskussion" istället för "sida 2". Finns det inget sätt att byta ordning på knapparna? Alla andra sidor (och ja, det är vääääldigt många) användet sig ut av klara och tydliga logiska knapp-placeringar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Forumvärd
|
Jag tycker inte det är ett problem. Man kan inte förvänta sig att alla hemsidor ska fungera exakt likadant lika lite som man kan förvänta sig att alla mataffärer har exakt samma upplägg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det förstår jag också, men detta är som sagt enda sidan som jag stött på där "fortsätta-till-nästa-sidan"knappen inte finns till höger. Ändå är jag uppväxt med Internet och inte obekant med hemsidor från alla världsdelar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() om du är uppväxt med internet .då är det ju bara roligt att denna sida inte är som alla andra
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
hehe... om man ser på saken från den sidan så..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:43.