![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Upptäckte för några dagar sedan i "Mina bilder" att över hälften av bilderna är namngivna i blått, istället för svart, tillsammans med några .txt-filer. Jag har ingen aning om vad det ska betyda, och är till och med lite oroad för det verkar inte finnas något gemensamt bland bilderna som gör filnamnet blått. Virus, en bugg?
Tack för svar /Alexpalex |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vi blev lite nyfikna här. Är skärmdumpen från Utforskaren? Kan du ha nån slags sökning på gång...kanske på datum? Vad har du för operativsystem? Hoppas verkligen att svaret inte är virus eller nåt annat s.k.i.t.
/Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Filer som visas i blått är komprimerade med XP's eget komprimeringssystem. Om du inte vill att några filer skall visas i blått, gör så här: START - Inställningar - Kontrollpanelen - Mappalternativ Välj fliken Visning Ta bort bocken vid "Visa komprimerade eller krypterade NTFS-filer med annan färg" Voila! För att ställa in om en fil skall komprimeras högerklickar du på filen och väljer Egenskaper - Avancerat under fliken allmänt. Där finns en kryssruta att fylla i. mvh Molle PS. Det här var min enda chans att komma åt datorn på hela kvällen, När frugan har fastnat på Sysidan är det svårt att komma åt! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack så jättemycket för hjälpen, nu kan jag vara lugn!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:32.