![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Quiltpaneler?
Hej!
Är i nybörjarstadiet av quiltning och vill helst inte ge mig på allt för små bitar & mönster såhär i början (måste träna tålamodet lite ![]() Jag är på jakt efter "paneler" dvs, större tygstycken med ett motiv på, helst barn/djurmotiv. När jag googlat har jag sökt på "quilt fabric panel" men hittar inte riktigt några svenska återförsäljare utan landar i diverse bloggar/privata hemsidor samt butiker i USA. Är det någon av er som vet om dessa går att få tag på i Sverige eller är det via utlandet man måste beställa? Hade en teori om att sätta ihop ett par sådana paneler till en större filt/överkast till gästsängen men det var svårt att hitta material ![]() Mvh Ellinor |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Quiltpaneler hos Quilthjärtat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack så mycket för länken, där fanns det stoora paneler (90x110 cm) som jag var på jakt efter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:03.