![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej allesammans!Nybörjare här och alldeles färsk vid symaskinen. Jag har en gammal maskin från 70-80talet som jag saknar instruktionsbok till.Jag förstår att jag trär maskinen fel när jag skall spola på undertråd för det lägger sig ojämnt och löst på spolen. Hur trär man, helt enkelt? Vet ni om det finns att tillgå häften om gamla Dorinor någonstans?
Enormt tacksam för svar och ivrig att komma i gång med alla möjliga projekt från lapptäcken till refashoining av kläder.Jag är mest intresserad av vardags kläder i 2hand/vintage/retro/repro stuk. Hej Hej ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Nu har jag hittat hjälp,tack ändå, en instruktionsmanual för Dorinan http://sewingonline.co.uk/instructions/dorina72/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hjälp!! Jag hittar inte min och skulle behöva veta inställningarna till dold söm till fållar!!??
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:32.