![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
I väntans tider.
Är i väntans tider har beställt en Babylock Evolve i fredags. Den ska heta Bäbisen. Längtar så efter den. Klättrar på väggarna, har svårt att koncentrera mig. Mår inte alls bra. Tänker bara på Bäbisen ska komma, Troligtvis kommer Bäbisen i början av nästa vecka. Men jag längtar så.
Tänker på vad Ove (Brother 3040D) ska tänka. Jag måste ju omplacera honom. Tänker på vad han ska ta vägen, hoppas att han får ett gott hem. Kommer till någon som gillar honom, han har alltid varit snäll mot mig. Jag har tyckt mycket om honom, men byter ut honom mot Bäbisen som kan lite mer. Är jag tokig eller vad är det med mig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
grattis till den nya bäbisen! Hoppas allt går bra.
kanske ove kan känna att det är dags att lämna boet och art det ska bli kul att få vidga sina vyer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag förstår precis! Jag blir likadan när jag har beställt något. För en fyra år sedan beställde jag min symaskin från en dansk återförsäljare. Symaskinen hamnade naturligtvis på avvägar på svenska posten och jag kunde se i datasystemet hur paketet vände i Malmö eller Göteborg och åkte tillbaka till Danmark.
Det var SÅ frustrerande! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:01.