![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Mor min har lovat mig att sticka mig en mössa om jag hittar ett mönster åt henne!
Mössan bärs utav en tjej på bilden ifrån början, men med mina magiska superskills (...) lyckades jag få det att se liiite mindre ut som en tjej som har den, då jag ville se hur det skulle se ut som på en kille. Det jag är ute efter egentligen är inte ett exakt mönster till mössan, utan bara ett mönster med samma form = Ganska "åtsittande" i nacken, men större och lösare upptill. Nå knappar vill jag egentligen inte ha alls, och skärmen går väl att trycka dit på nå sätt... Så, har någon nåt de känner passar som info så dela gärna med er! Ingen som vet om dessa mössor med lite häng kallas något speciellt? Skärmmössa känner jag till, men det ger inga bra resultat. [Edit]: jah, var inte helt säker på vart denna tråd skulle nånstanns, såatte... jah, bra att nån flyttade den då. Senast redigerad av Zack. den 2010-02-28 klockan 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
mönster stickad mössa |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:49.